Известие

Collapse
No announcement yet.

175 mA утечка от акумулатора

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Може ли няной да ме светне как да свържа плеара така, че да е захранен и когато не е на контакт т.е. кой е кабела който се обезточва след 30 минути?
    Alfa Romeo 156 2.0 TS `99

    Comment


    • #17
      Zdr

      На моята 147-ца 1.6тс ми дава утечка от 200 мА (0.20А)изкарвах всички предпазители един по един но консумацията не падна под 0.20А.Пробвах бушоните в купето и тези под капака но без резултат.
      Last edited by bat_borko_; d.m.y г., 14:57.

      Comment


      • #18
        Със оригиналното CD съм и мисля че няма да е в мего проблема
        Last edited by bat_borko_; d.m.y г., 16:21.

        Comment


        • #19
          Сидито си има схема на свързване, но понякога не отговаря.Има +12V захранване от контактния ключ, и още едни 12V постоянни за паметта.Те са си изведени на буксата на колата.На някои сидита трябва да размениш двата кабела, не знам защо е така, на едната ми кола след подобна главоблъсканица сонито беше захранено по този начин и свири и при загасен двигател, въпреки че по схема трябваше да е на обратно.Сидито може да те обезточи и при свален панел.Най добре иди дай 10-на лева на някой дето монтира гаранционни сидита/ в технополис и техномаркет има такива сервизи, поне във Варна/те им знаят особеностите.Виж си и алармата.Да не би да ти е останал някой плафон ръчно включен.
          Last edited by dimitar_vd62; d.m.y г., 16:36.
          По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
          конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
          Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
          Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

          Comment


          • #20
            Не плафоните си загасят а консумацияте а 2.4 вата(утечката) а най слабата ми крушка е 5 вата.СД-то мися че е вързано както трябва защото е фабричното на модела.Като загася колата спира и сд-то а ако го пусна спира само след няколко минути.Алармата също си е фабричната и разликата между включена и изключена е почти нищожна.Колко трябва да е нормалната консумация когато всичко е изключено.
            Last edited by bat_borko_; d.m.y г., 17:09.

            Comment


            • #21
              Не трябва да надхвърля 50 - 60 mA. Изключи CD-то за проба.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #22
                То трябва да го извадя от буксата но ще пробвам утре.Иначе от копчето като го изключа консумацията си остава
                Last edited by bat_borko_; d.m.y г., 17:23.

                Comment


                • #23
                  Свали акумулатора и виж дали ще изчезне утечката. Ако не изчезне регистрираш фирма и започваш да търгуваш с ток.
                  Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                  Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                  Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                  Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                  Comment


                  • #24
                    Хахаха много си забавен

                    Comment


                    • #25
                      Благодаря ти за отправения комплимент, топлите слова, както и за признанието!
                      А сега сериозно. Щом си извадил всичките видове бушони не е необходимо да сваляш ЦД-то, защото захранването му минава през бушон. Възможно е в някой от кабелните снопове да имаш скапване на изолацията на кабелите, в следствие на което да има някакво минимално късо съединение. Късото съединение също се регистрира като консумация. Или пък е влязла вода където не трябва и отново имаш късо съединение. А късо съединение се открива изключително трудно.
                      Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                      Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                      Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                      Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                      Comment


                      • #26
                        Така хванах до някъде проблема , а той идва от бушон f71 един от тези който са върху акумулатора.Като откача кабела след него утечката изчезва на цяло,но спира и алармата а може би и друго незнам.В книжката пише електронен блок преден панел но сиреч си нямам на идея какво означава и кое точно е вързано към него
                        Last edited by bat_borko_; d.m.y г., 17:42.

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от bat_borko_ Покажи съобщение
                          Така хванах до някъде проблема , а той идва от бушон f71 един от тези който са върху акумулатора.Като откача кабела след него утечката изчезва на цяло,но спира и алармата а може би и друго незнам.В книжката пише електронен блок преден панел но сиреч си нямам на идея какво означава и кое точно е вързано към него
                          F71 (70 амперов) е главният бушон, който захранва таблото с предпазителите под волана. Трябва да търсиш на това табло, кой е предпазителят с утечката.


                          159 1.8 MPI
                          166 2.0 TS (ex)

                          Comment


                          • #28
                            Ами уж ги проверих един по един но утечката не изчезна.Но щом е за това табло пак ще проверя.Благодаря все пак

                            Comment


                            • #29
                              Махни едновременно двата означени предпазителя и виж, дали ще я има утечката:



                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment


                              • #30
                                Ще пробвам ,защото аз ги вадих само по един

                                Comment

                                Working...
                                X